IKEA STIMULEERT GASTVRIJHEID MET ‘HOI VISITE’ CAMPAGNE

  • ’Hoi Visite’ inspireert Nederlanders om hun huis open te stellen en visiteklaar te maken
  • IKEA biedt oplossingen om altijd klaar te zijn voor gepland- of spontaan bezoek
  • Campagne op maandag 13 oktober van start via tv, radio, online en social mediakanalen

IKEA lanceert een nieuwe campagne waarin gastvrijheid centraal staat. Met de ‘Hoi Visite’ campagne wil het woonwarenhuis Nederlanders helpen om vaker gasten te ontvangen en op visite te gaan. Het woonwarenhuis biedt oplossingen om altijd klaar te zijn voor spontaan- en verwacht bezoek. Van slimme meubels tot lampen, kaarsen, serviezen en feestelijke cadeautjes. De nieuwe campagne gaat op maandag 13 oktober van start en wordt ondersteund op tv, radio, online en via social media. “Nederlanders houden van visite, maar door de komst van digitale media hebben we steeds minder persoonlijk contact. Bovendien zijn we niet altijd op bezoek voorbereid en stellen door tijdsgebrek ons huis niet open. Zonde, want je huis openstellen voor vrienden en familie verbindt en is gezellig. Daarom willen we met de ‘Hoi Visite’ campagne Nederlanders inspireren om gastvrijer te zijn. Met onze hulp geeft het ontvangen van visite geen stress, maar voldoening”, vertelt Jeroen Hubert, Country Marketing Manager IKEA Nederland.

IKEA biedt oplossingen om je huis altijd visiteklaar te maken. Van banken die ook logeerplekken kunnen zijn tot tafels die meegroeien met het aantal gasten, extra opbergruimte voor gastenservies en accessoires om het gezellig te maken.

Credits Reclamebureau LEMZ is samen met productiemaatschappij CZAR verantwoordelijk voor de campagne.

Over IKEA Group Onze visie is om een beter dagelijks leven te creëren voor zoveel mogelijk mensen. We bieden goed ontworpen, functionele en betaalbare woninginrichtingsproducten van hoge kwaliteit aan, die met zorg voor mens en milieu geproduceerd worden. De IKEA Group heeft 315 woonwarenhuizen in 27 landen. Daarnaast zijn er meer dan 40 woonwarenhuizen die door franchisenemers uitgevoerd worden buiten de IKEA Group. De IKEA Group had in FY14 716 miljoen bezoekers in de vestigingen en 1,5 miljard mensen bezochten IKEA.com. Voor meer informatie kijk op ikea.nl.

About Author

You May Also Like

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *